Kontrola biletów

Przy sprzedaży biletów niewątpliwie bardzo istotna jest ich kontrola. W naszym systemie oferujemy kilka możliwości kontroli, które mogą być stosowane w zależności od pojawiających się potrzeb i istniejących warunków.

Kontrolujemy bilety w każdym miejscu i w każdych warunkach. Szkolenie z obsługi naszego sprzętu to około 10 minut. Kontrola może być realizowana przez dowolne osoby - z reguły są to wolontariusze bądź pracownicy ochrony.

Kontrolujemy bilety ze wszystkich bileterii. Import kodów może odbywać się automatycznie poprzez interfejs systemu lub może być zlecany nam jako osobna usługa.

 

Jeżeli zastanawiasz się nad sposobem kontroli biletów na swoją imprezę, możesz zlecić to nam. Napisz na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oferujemy:

 

  • sprzęt,
  • szkolenie,
  • koordynatorów,
  • raporty.

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)