Home
Administracja
  • dowolny komputer, tablet bądź telefon
  • aktualna wersja przeglądarki internetowej, preferowane Google Chrome oraz Mozilla Firefox
  • przy wersji hostingu na zewnętrznych serwerach - dostęp do internetu
Kasa
  • dowolny komputer, tablet bądź telefon
  • aktualna wersja przeglądarki internetowej, preferowane Google Chrome oraz Mozilla Firefox
  • przy wersji hostingu na zewnętrznych serwerach - dostęp do internetu
  • przy opcji z drukowaniem biletów konieczne jest otwarcie portu 8080
Bileter
  • dowolny komputer, tablet bądź telefon
  • aktualna wersja przeglądarki internetowej, preferowane Google Chrome oraz Mozilla Firefox
  • przy wersji hostingu na zewnętrznych serwerach - dostęp do internetu
Sprzęt
  • Wydruk biletów w kasie: dowolna drukarka
  • Wydruk paragonów w kasie: dowolna drukarka fiskalna interpretująca protokół Elzab, Posnet bądź Novitus
  • Kontrola biletów: czytnik kodów kreskowych odczytujący kody EAN13 (emulator klawiatury) lub dowolny czytnik kodów 2D (emulator klawiatury)
Wymagania techniczne - portal

W przypadku użytkowników portali, trudno jest jednoznacznie wskazać jakim oprogramowaniem mają się posługiwać, dlatego też do korzystania z systemu rekomendujemy wersje przeglądarek takie jak w przypadku części administracyjnej i kasy, jednak dokładamy wszelkich starań, aby system działał bezawaryjnie na wszystkich dostępnych przeglądarkach co najmniej trzy wersje wstecz.

Jak to działa

System Sprzedaży Biletów stworzony został do szybkiej i intuicyjnej sprzedaży biletów na każdą biletowaną imprezę, spektakl, wystawę czy koncert.

Sprzedaż odbywać się może zarówno w kasach, w internecie jak również poprzez sieć dystrybutorską. Dzięki modułom księgowym i administracyjnym możliwe jest szybkie rozliczanie oraz zarządzanie wydarzeniami i sprzedażą. W systemie brak jest ograniczeń co do wielkości obsługiwanych sal oraz do ich ilości (!!), a dzięki budowie modułowej może zostać dostosowany do specyfiki i potrzeb praktycznie każdego biletowanego wydarzenia.

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SYSTEMU ->

Schemat działania systemu biletowego >

Zalety systemu

  • Kompletny system sprzedaży i rezerwacji biletów

    Rezerwuj, sprzedawaj i kontroluj bilety. System dostępny z każdego miejsca na świecie i na każdym urządzeniu.
  • Pełna integracja ze stroną internetową i Facebookiem

    Sprzedaż na stronie www instytucji oraz prezentacja repertuaru i możliwość zakupu biletów na portalu biletowym integrującym ofertę śląskich instytucji kulturalnych, prezentacja i możliwość zakupu poprzez mobilną aplikację. Udostępnienie repertuaru na Facebooku. Bezkosztowa sprzedaż internetowa.
  • Moduł CRM zarządzania widzami oraz moduły wspomagające sprzedaż

    Zarządzaj widzami, sprawdzaj kto, skąd i jak często kupuje bilety. Informuj ich o nowościach, zaproponuj rabaty. Ponadto wykorzystaj dodatkowe moduły kodów rabatowych oraz karnetów.

Aktualne wydarzenia

Aktualne wydarzenia

Kontakt

Dane firmowe

Visualnet.pl
41-808 Zabrze, ul. Wyszyńskiego 19
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568
NIP 648-248-96-80

Dział handlowy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 502-026-586

Sprzęt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Blankiety biletów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział techniczny

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 512-279-568

Wsparcie dla developerów:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt dla Klientów oraz użytkowników naszego Systemu. W sprawie płatności oraz zakupionych biletów prosimy kontaktować się bezpośrednio z instytucją, w której kupowali Państwo bilety. Zawsze chcemy pomóc, ale nie zawsze wiemy, w sprawie jakiego systemu Państwo do nas piszecie :)